Çatdırılmamış baqajın izlənilməsi

Gecikmiş bagajın izlənməsi

 

  • Bizim tərəfimizdən göndərilmiş baqaj arayış nömrəsi ilə elektron məktub və ya SMS mətni aldığınız təqdirdə, həmin baqaj arayış nömrəsini və sərnişinin soyadını istifadə etməklə əlaqə informasiyasını və çatdırılma yerini yeniləyə bilərsiniz.
  • Əgər itirilmiş baqaj haqqında Hava limanında artıq məlumat vermisinizsə, hər hansı bir əlavəyə ehtiyac yoxdur.  Biz Sizin baqajın tapılması üçün çalışırıq və tapıldığı anda Sizinlə dərhal əlaqə saxlayacağıq.  Buradan baqaj arayış nömrəsini və sərnişinin soyadını istifadə etməklə bagaj axtarışının statusunu yoxlaya bilərsiniz.

Baqajın zədələnməsi zamanı zərərin kompensasiya olunması üzrə pretenziyalarla əlaqədar “Azərbaycan Hava Yolları” QSC-nin və “Buta Airways” aviaşirkətinin nümayəndəliyinin ofisinə (e-mail wt@azal.az,   hteymurov@azal.az, Tel: (99412) 497-26-00 (daxili: 22-05, 30-81)) reysin gəlmə tarixindən etibarən 7 (yeddi) gündən gec olmayaraq, baqajın gecikməsi üzrə pretenziyalarla  əlaqədar isə reysin gəlmə tarixindən etibarən 21 (iyirmi bir) gündən gec olmayaraq müraciət etmək lazımdır.

 

Siz problem haqqında bizə məlumat verdikdə, Sizə 4 hərfli və 6 rəqəmli baqaj arayış nömrəsini təqdim edəcəyik. Məsələn: GYDJ2123456

Hörmətli sərnişinlər

Nəzərinizə çatdırmaq istəyirik ki, WhatsApp xidmətimiz texniki səbəblərdən dolayı müvəqqəti olaraq işləməyəcək. Sorğunuzu bizə callcenter@azal.az e-poçt ünvanı, həmçinin saytımızdakı əlaqə forması vasitəsilə göndərə bilərsiniz:
https://help.azal.az/hc/ru/requests/new

Narahatlığa görə üzr istəyirik.